Persondatapolitik


Formålet med vores persondatapolitik er at forklare, hvilke personoplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem samt dine rettigheder i den forbindelse.

Dataansvarlig

Kuben Management A/S er dataansvarlig for de personoplysninger, som indsamles og behandles:

Kuben Management A/S
CVR-nr. 28693036
Ellebjergvej 52, 2.
2450 København SV

DSC 1286

Når du som virksomhed køber vores rådgivningsydelser

Vi behandler personoplysninger som led i vores rådgivning. Det betyder, at vi i forbindelse med planlægning, gennemførelse og afslutning af projekter indsamler og behandler oplysninger om både samarbejdspartnere, borgere og øvrige interessenter.

Nedenfor beskrives, hvordan vi behandler personoplysninger i relation til de enkelte aktiviteter.

CV’er på samarbejdspartnere

Som led i vores rådgivning indsamler vi CV’er på samarbejdspartnere til brug for dokumentation af faglige kompetencer i forbindelse med udbud og projektgennemførelse.

Oplysningerne anvendes til at vurdere og dokumentere kvalifikationer over for kunder og øvrige interessenter.

Dokumentation for åbning af byggekredit og hvidvaskningsattestering

I forbindelse med vores rådgivning bistår vi med dokumentation til brug for åbning af byggekredit og overholdelse af hvidvaskningslovgivningen. Dette omfatter en behandling af identitetsoplysninger ifm. finansiel dokumentation, som kræves af pengeinstitutter, revisionsfirmaer eller myndigheder.

Eksterne kontaktpersoner

Vi registrerer kontaktoplysninger på eksterne samarbejdspartnere og interessenter som led i koordinering og kommunikation i vores rådgivning.

Overskødning af grund og tinglysning

I forbindelse med afslutning af byggeprojekter bistår vi med overskødning og tinglysning af ejendomme. Dette indebærer behandling af personoplysninger til brug for dokumentation og overholdelse af hvidvaskningsregler.

Billeder ved brugerinddragelse 

Som led i brugerinddragelse i vores rådgivning kan vi tage situationsbilleder ved møder, workshops og arrangementer. Billederne anvendes til dokumentation, evaluering og evt. kommunikation om projektets forløb.

Genhusning

Som led i vores rådgivning håndterer vi genhusning af beboere i forbindelse med byggeprojekter. Dette indebærer behandling af personoplysninger, herunder helbredsmæssige forhold og særlige behov for at sikre passende midlertidige boliger. 

Klagehåndtering

Vi behandler personoplysninger i forbindelse med modtagelse og behandling af klager relateret til byggeprojekter, herunder klager fra beboere, naboer eller samarbejdspartnere. 

Bruger af Exobase-løsningen

Når du køber adgang til – eller beder om en testperiode på Exobase.dk – har vi brug for at behandle nogle personoplysninger om dig.

Ændringer og version

Denne persondatapolitik erstatter alle tidligere versioner. Vi forbeholder os ret til løbende at ændre persondatapolitikken, hvis det er nødvendigt.

Hvis der sker væsentlige ændringer, giver vi dig besked.

Version af 2. oktober 2025.